Kilátók a környéken

2018.07.05. 23:14

Veszprém és környéke, a Balaton-felvidékről nem is beszélve bővelkedik kilátókban.Az egyik legújabb közülük a Dr Majer Antal kilátó. A 22,15 méter magas kilátó Veszprémtől észak-nyugatra Bánd és Szentgál községek közelében  a Miklós Pál-hegy csúcsán, egy 488 méter magasan fekvő, ligetes erdővel körbevett tisztáson található.Helyenként a patak mellett ,helyenként meredek kaptatókon vezet az erdei út.(én Bánd felől közelítettem ).Kicsit eltévedtem de szerencsémre pont ez miatt találtam az erdő mélyén egy egerészölyv fészket.A fiókák hangja árulta el őket már messziről.Kettő teljesen kifejlődött kirepülés előtt álló fiókát láttam a fészekben.Egy magas fán volt a méretes fészek és valószínű már korábban is használták költésre.Egyébként kevés madarat láttam és kevés hangot hallottam.Útközben lepkéket ,szitakötőket is fotóztam a táj szépségei mellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr7614096445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása