Varsádon

2010.01.02. 21:30

A 2010-es évadot Varsádon /Tolna megye/ kezdtem. Délelőtt még jó idő volt de feltámadt később a szél és nem volt kellemes.Végre láttam szőlőrigót az idei szezonban, mindjárt 8-at.Fenyőrigókkal volt csapatban meg meggyvágókkal.Az első tó üres volt ,a nádban láttam nádi sármányokat.A mezőn tengelicek ,kenderikék és zöldike csapatok voltak.A tóparti erdősávokban szén ,kék és barátcinegét,citromsármányt,szajkókat, nagyfakopáncsot és zöldküllőt láttam.A harmadik tavat leeresztették ,itt volt néhány nagykócsag és szürkegém dolmányosvarjakkal.A ragadozók közül az egerészölyvek voltak aktívak legalább 10-12 vadászott a környéken.Végre a  következő tavon volt egy kis madárélet a tőkésrécék 200-250-es csapatától kicsit arrébb egy 80-100-as csörgőréce csapat úszkált.Innét vissza fordultam mert már nem bírtam a széllel.Otthon a kertvégében fácán kapirgált és az egyik gyümölcsfán nagy őrgébics üldögélt.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr111640513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása