Szürke ködös január

2020.01.26. 21:22

A január idén inkább novemberre emlékeztet ,ködös szürke egyhangú napjaival.Nem a legcsapadékosabb hónap szokott lenni és ez most is így van.Hiányzik a napsütés főleg azért, mert ha elő is bukkan mindig hétköznapra esik,hétvégén meg jön a pára meg a köd.                                                                                                                     Ma meglátogattam a fülesbaglyokat, de csak egyikük került elő.Ő viszont ma teljes életnagyságban látható volt nem úgy mint legutóbb a gallyak között megbújva. A napfény sokat segített volna a képek minőségének ,de így is nagyon örültem ,hogy sikerült!! Próbáltam nagyon halkan megközelíteni ,mikor megpillantottam még szunyókált.De ahogy megálltam és elkezdtem matatni a gépemmel rögtön kinyitotta szemeit és ki is húzta magát, addig inkább gombócban volt összehúzódva. Nem akartam zavarni ezért gyors fotózás után el is hagytam a területet.                                                                                                                                                                       A többi képem a kerti etetőnél készült amint a magevő madarak egy rigóval kiegészülve csemegézik a szotyit .Jó forgalom van szerencsére ,fent a fán szén,kék,fenyves cinegék balkáni fakopáncs,szajkó, lent a földön zöldikék,verebek,erdei és fenyőpintyek,tengelicek,vörös begy,fekete rigók táplálkoznak.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr3615429444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása