Karácsony

2009.12.26. 21:12

Ma rétihéjázni(kékes) voltam Budataván.Tavaly ezen a mezőn telelt egy pár az idén nem kerültek elő.Láttam kenderike és tengelic csapatokat sok szarkát (tavaly 65-öt számoltam az egyik éjszakázó fájukon),egy egerészölyvet,varjakat. Palóznakon a jég elűzte a kormoránokat.Nem igazán tudtam megközelíteni a területet de 5-6 még repült a jég felett közvetlenül.Láttam nagy csapat vetési és kisebb dolmányos varjú csapatokat,néhány fenyőrigót.A jégviszonyok változóak van jeges és nagy kiterjedésű nyílt víz vegyesen.Vízimadár relatív kevés van.A Balaton felett érdekes köd képződményeket próbáltam fotózni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr911624981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása