Külső-tónál

2015.07.26. 22:32

Rövid délutáni séta a Külső-tó feletti gerincen.Szerintem a torzsák újra szaporodnak és elfoglalják a vízfelületet szépen .Valószínű nem olyan könnyű kitisztítani a medret .A tavon vörös és szürke gémek,nagy kócsagok,kis kárókatonák,bütykös hattyúk,récék voltak.A levegőben fecskék ,felül szokás szerint a sarlósok ,molnárok, lent alacsonyan füstik .Egy kabasólyom okozott riadalmat.Az erdőben vegyes cinke ,őszapó csapatban felfedeztem egy búbos cinegét .Sűrű volt az erdő akár lehetett több is de hitelt érdemlően csak egy került szem elé.A lepkék kicsit lelassultak a hirtelen hidegfront hatására ezért tudtam közeli képet készíteni róluk.A kőről azért készítettem képet mert szerintem letörték ásvány gyűjtők vagy csak úgy!

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr557657072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása