Februári napok

2020.02.09. 21:35

Továbbra sincs igazi tél. Nincs hó,enyhe idő +3-7°C napsütés...Ilyenkor ki kell menni terepre 4-5km séta, távcső a nyakban fényképező a zsebben. Ma kizárólag rágcsálóra éhes vadászokkal találkoztam.Egy kékes rétihéja tojó délutáni táplálék keresését figyeltem.Szokásos rétihéja módban földre szegezett tekintettel, alacsonyan  imbolygó repüléssel pásztázta át a több hektárnyi területet.Meg kell dolgozniuk a betevőért annyi bizonyos, jó pár fordulót meg kellett tennie,hogy fogjon valamit. Egerészölyvek,vörös vércsék szintén voltak a területen.A föld alatt futó gázvezeték helyét jelölő táblák kiváló pihenő és leshelyek a ragadozóknak.Egyiken két ölyv is pihent ,szerintem elég ritka látvány én legalább is ennyire közel még nem láttam ragadozókat egymástól 20cm-re. Valószínű pár lehetett...Őzek is fel felbukkantak de őket a következő bejegyzésben mutatom meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr215466868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása