Élet a kertben október II.

2016.10.27. 21:55

Alcím lehetne a karvaly uzsonnája.Ma délután a kellemes napsütésben teljesen véletlenül tévedtem le a kertbe.A város felett nyugati irányba haladó hatalmas madárrajokat pillantottam meg.Darvak! Ekkora tömegben még nem láttam sem itt, sem máshol ezeket a különleges madarakat.Széles elnyúló sávban, több nagy létszámú csapatban repültek a Bakony irányába.Egyik-másik csapat kicsit felbomlott kavarogtak a levegőben mintha valamit szemügyre vettek volna, aztán rendeződve alakzatba tovább álltak.Megszámolni őket képtelenség volt ,gyorsan haladtak és tényleg nagyon sokan voltak + néha kavarogtak :). 2500 és 2700 körülire becsültem a számukat. Az izgalmas szemlélődés közben egy sötét árny áthúzását észleltem a bokrok között és... Egyik kis hím rozsdafarkúnk nem volt elég körültekintő és gyors ,vagy a karvaly volt ravasz szóval elkapta szegénykét.Felült a hársfa egyik vastag ágára és elfogyasztotta a kis madarat.A farok tollakkal kezdte,repkedtek a rozsda színű tollai.Nem mertem nagyon mozogni és túl közel menni de azért  sikerült néhány kép.Átlagos csütörtök délután a kertben ....

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr5111844645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása