Aratás után...

2016.08.16. 22:22

Sajnos kicsit lemaradtam az írással.Jártam madarászni csak nem sikerült a blogban megörökíteni idő hiányában.. Szeretném pótolni....!  Az aratás mármint a búzáé véget ért.Sőt sok helyen a tarlókat is betárcsázták.A kis rágcsálókkal táplálkozó madarak számára terített asztal most a határ.Az ölyvek, vércsék,gólyák,nagy kócsagok csapatostól táplálkoznak a learatott területeken,szóval van mit nézni a madarászoknak. Szombaton a tarlók helyett az utótisztító tavakat látogattam meg és jól tettem mert bőven akadt látnivaló.Sikerült lencsevégre kapnom egy sárszalonkát,kis kárókatonát,láttam cankókat (erdei és rétit),récéket,kócsagot,gyurgyalagokat,karvalyt ,egerészölyvet és persze a sirályokat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr5210416284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása