November vége

2009.11.29. 20:11

Tegnap nov.28-adikán lementem a partra Csopakra, de sajnos ahogy leértem az eső is rákezdett nem is kicsit. A látási viszonyok nagyon rosszak voltak. A palóznaki strandon telelő kormoránok teljes csapata az öbölben halászott.Kb.3-400 példány vegyesen kis és nagy kárókatona. Volt néhány  nagy sirály is de a távolság és a rossz idő miatt nem tudom milyenek voltak.

Ma Veszprém környéki mezőgazdasági területet kerestem fel. Az idő rövidsége miatt kevés fajt láttam. A jobbak:nagy őrgébics,vörös vércse,egerészölyv,dolmányos varjú, nem túl sok minden.A kissólyom nem járt ma erre. Egy kis gyümölcsösben van itt kb. 10 odúból álló telepem.Mindet mezei veréb lakja,úgy láttam kicsit felújításra szorul néhány közülük.Az elszáradt almafát a kertben már jól szét kalapálták a harkályok.Végezetül a mai naplemente: a Hold is fent volt már fél 4-kor délután.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr431561616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása