Bakonyi kirándulás

2010.08.21. 22:22

 Mai célpont a cseszneki vár és környéke volt.Kíváncsi voltam ,hogy ebben az időszakban milyen a madár élet a várban.Sajnos nem sok minden került utamba.Még nem érkeztek meg a téli vendégek,de nem voltak már a nyári lakók sem.Fészkeket találtam a fal eldugott pontjain,készítettem néhány képet róluk.A légtérben  sarlósfecskék vadásztak,valószínű nem várlakók lehettek,bár ki tudja.Távolabb egerész ölyvek köröztek a tarlók felett.Következő állomás Alsópere volt.Olaszfaluból kell keskeny erdei úton kanyarogni a végállomásig ami egy park hotel szép de apró arborétummal körülvéve.Vezet még innét többfelé erdei út,pl. Bakonynánára egyszer  erre is körülnézek(csak az időm lenne kicsit több).Madár most itt sem sok volt,de az erdei séta kellemes volt.Ha ismerném a gombákat ma biztos remek vacsora készülhetett volna,mert elég sok volt az erdőben.Viharkár erre is volt jócskán.Hazafelé Olaszfalunál hamvas rétihéja hímet láttam vadászni,ő volt a legérdekesebb faj ma.A mai képek csak ömlesztve mert határozási problémáim vannak.A sárga lepke négypettyes zúzmószövő, a másik folyófűszender(a várban találtam többet is belőlük,kb.6-8cm nagyok voltak és a fal repedéseiben bújtak meg).A gombákat már említettem ,a virágok meg tetszettek.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr912237961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása