Tavaszodik

2019.03.27. 23:07

Szeszélyes az idei tavasz.Hűvös napok fagyos reggelekkel,kontra napsütéses meleg délutánok. Nagyon kevés a csapadék ebben a hónapban jóformán semmi nem volt eddig (5,1mm).Az odúkat ellenőriztem javítgattam  készítettem 3 újat is .A fenyvesben ill. a kertben otthon a szén cinege párok szorgalmasan készülnek a költésre hordják a fészekanyagot. Itató beüzemelése is nagyon fontos ebben a száraz időszakban.                                          Egy gyümölcsösben 8 odúm van kihelyezve seregélyek , mezei verebek és széncinege lakókkal.A gyümölcsös szántófölddel határos és elég sok a rágcsáló.Ezt a baglyok is tudják .Ez úgy derült ki,hogy a fákon ürüléket  a fák alatt pedig a köpeteket (kiöklendezett megemésztetlen táplálék csontok, szőr, stb.) találtam nagyobb mennyiségben.Szedtem egy maroknyit és a fotókon láthatóak közelebbről is.A többi képen a gyümölcsös odúi láthatóak.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr1014720535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása