Megkezdődött a madarak őszi vonulása.Ugyan még július van de lassan véget ér ill. már véget is ért jó pár fajnál a költési szezon és elindultak a telelő területek felé.Ilyenkor nem sietnek ahol bő a táplálék elidőznek és pár nap múlva indulnak tovább.Ilyenkor ritka fajok is felbukkannak ha szerencsénk van.Nagyon nagy a hőség az utóbbi napokban a madarak is többször jönnek a vízre inni fürödni felfrissülni.Sok a sirály ,seregélyek ,gólyák.Sajnos  tavaknál elképzelhető,hogy ha tartós lesz a száraz meleg idő, elfogy a víz mivel csak a csapadék ad utánpótlást a mederben.Vasárnap délután kint töltöttem pár órát ,szemezgettem a képekből (van bőven ) csak kicsit messze voltak a madarak.

Egy kis gólya show a képeken ,nagyon jól érzik magukat néha alakzatban menetelnek.Egyikük lábán kék színű gyűrűt láttam,leolvasni nem tudtam.

Életképek  tó közösségéről:gólyatöcs,kis kárókatona,vadgerle,sirályok

Fekete gólya ,nagy és kis kócsag,barna rétihéja

Parti madarak,réti,billegető és pajzsos cankó,sárszalonka és egy kicsi madár amelyik alig látszik képeken,meghatározni nem tudtam.Partfutó faj ?Sajnos nincs spektívem...

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr8512703101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása