Még vannak fecskék...

2015.10.04. 23:21

Tihanyban jártam ma a Külső-tó környékén .Kabasólyomban reménykedtem de nem találkoztunk sajna ,pedig szitakötő volt bőven.Helyette barna rétihéjákat kaptam lencsevégre ( minőség elég gyenge valamit véletlen elállítottam ) amint a seregélyeket riogatták . Múltkor írtam ,hogy Veszprémben már nem látni fecskéket,hát itt ma voltak még szépen füsti fecskék (40-50 pld.).Komótosan laza csapatokban vonultak dél felé.Sok és sokféle madár került szem elé.Legtöbben a seregélyek voltak,vonultak a cinegék,házi rozsdafarkúakkal szép számban találkoztam a legelőszéli bokrosnál,pintyfélék,füzikék,karvalyok,egerészölyvek,fekete harkály.Alkonyatkor pedig Arács illetve a Koloska felett figyeltem meg molnárfecske (30 pld. min. )csapatot akiken halvány szikráját sem láttam a vonulási láznak :)). Kergetőztek táplálkoztak,hol kelet,hol észak felé mentek aztán nyugat-délnyugat volt az irány de legalább fél órát a környéken voltak.Néhány októberi hangulatkép Tihanyból és környékéről :

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr907891702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása