Június eleje

2023.06.04. 22:24

 Környékbeli madarász helyeket kerestem fel a napokban,többségük szerepelt már az írásaimban ezért esetleg ismétlésnek tűnhetnek. A sziklagyepen parlagi pityert kerestem nem találtam sajna (majd legközelebb), itt néhány jellegzetes növényről készült kép. A bíboros kosborokat  a Szentkirályszabadja-Litér kerékpárút melletti erdőben láttam a többi virágot (nevüket nem tudom) is kerékpározás közben fotóztam.Tihanyban a Külső-tó melletti kaszálón rajzottak rovarok nem számoltam meg őket,jó sokan voltak. Tövisszúró gébiccsel minden alkalommal találkozok, sordélyokkal ritkábban. A gyurgyalagok Veszprém melletti (Déli iparközpont) költőhelye az új építkezések miatt minimálisra csökkent, alig néhány pár maradt csak. A homokbánya annak ellenére, hogy nagy fa irtás volt a közelében megmaradt sok a költő pár szerencsére, parti fecske fészkelés viszont idén nincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr6318139008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása