Augusztusi napok 3.

2022.08.27. 17:45

 Nem csak a tómederben történnek érdekes dolgok,hanem a környéken a bokrosokban, szántóföldeken vagy éppen az odavezető úton. Most is ez történt ... fácán csapat szedegetett a tó menti keskeny út bal oldalán. Lelassítottam az autóval, hogy jobban szemügyre vegyem őket (kb. 5-6-an lehettek) és meg is álltam. Elővettem a távcsövet a fényképezőt néztem ahogy csipegetnek, de nem csak én figyeltem fel rájuk ,hanem egy görény is! Szemből a nádszegélyből bukkant elő, kicsit meglepő volt mert a görény nem a nappali vadászok között van számon tartva. Persze kivételek mindig akadnak...Nagyon izgatottan figyelte a fácánokat és úgy döntött el kap közülük egyet. Lelapulva szinte belesimulva az útba elkezdte megközelíteni a csapatot a kátyúkat is fedezéknek használva. Valószínű sikerülhetett is volna az akció ,de ott voltam én is 10 méterre a kocsiban és mivel nem csak a szélvédőn keresztül akartam fotózni ,elkezdem lehúzni az ablakot. Az egyik fogaskerékkel van egy ki probléma és most is recsegett egy hangosat ennyi elég volt ,hogy véget vessen az izgalmas történetnek. A fácánok elszaladtak, a görény vissza surrant a nádasba én meg ott maradtam lehúzott ablakkal...

  A fotókon látható a gyönyörű környék a tavakkal, a tocsogós a madaraival valamint a sztori főszereplőjével görény.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr1117915013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása