Október vége

2010.10.24. 19:46

 Rég jártam a Séd-völgyben,gondoltam megnézem hogy "halad" a projekt a patak mentén.Készítettem fotókat felülről is mert a területre még mindig  nem lehet bemenni.Úgy tűnik az okt.-23.ikai átadás sem jött össze.Ami már majdnem kész jól néz ki de véleményem szerint túl sok fa esett áldozatul az építkezésnek.Az erdőben kevés madár volt.Őszapók,cinege-félék,harkályok,szajkók.A vörösbegyek már már tavaszi hangulatot teremtettek hangos énekükkel.Keresztcsőrű csapatok többször átszálltak felettem és inni is láttam őket az egyik pocsolyánál.A megszokott fájukon ott vannak a léprigók,ők is hangosak voltak ma.Kimentem az erdőből megnézni a tavalyi kenderikés helyet is .Na idén télen biztos nem tudom megfigyelni nagy csapataikat,éppen tárcsázták a területet.A traktor által megforgatott friss rögökön barázda billegetők rovarásztak ,kb.40 példány billegett a barázdákon.A szántó melletti bokros gyümölcsösben házi rozsdák tartózkodtak jó páran.Ők is kihasználták a terített asztalt,ki kiszálltak táplálékért a szántásra.Itthon a kertben a maradék bogyóféléken barátposzátákat láttam,itt is vannak vörösbegyek,szén és kék cinegék,rozsda farkú és a karvaly is megjelenik időnként.A képek:1.,2.,3.,4.,5 a projekt jelenlegi állása,  6.,a nyári viharok nyoma, 7.,furcsa foltok vannak néhány fa levelén(betegség?) 8.,erdei út falevelekkel,9.,templom tornyok, 10.,van még virág is az erdőben,  11.,makik a kerítésen kívülről

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr792395849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása