Új év

2013.01.06. 22:31

Boldog Újévet Kívánok olvasóimnak! Kevesebbet tudtam az elmúlt évben a blog bejegyzésekkel foglalkozni,idén talán több sikerül.

Csonttollú invázió van az idei télen ,sokfelé akár többszázas csapatok is felbukkannak.Itt Veszprémben is észleltek több helyen  ,de persze nekem még nem jött össze pedig nagyon várom a találkozást!Ha sikerül majd többet írok erről a különleges,szép madárról.Tegnap bejártam a Séd-völgyet ,a Gulya-dombot,a belvárost ,zéró:)) Ma Füred, Tihany szintén semmi,ez van de még nem adom fel.Tihanyban seregély és fenyőrigó csapatokat láttam ,Veszprémben a Tapó-gólya, jégmadár,keresztcsőrű és héja volt a látnivaló.Az etetőimen változó a forgalom megszaporodtak a pintyfélék,főleg a meggyvágók és zöldikék.Cinegék jól vannak a munkahelyemen a fenyvesben állandó vendégek a búbosok,barát szén,kék, és fenyvescinkék.A többi helyen ugyanez csak nincsenek búbos cinegék.Végigjártam a Séd-völgyet sajnos hegyi billegető sem sok van idén. Jégmadár van a kis tónál (bőséges kis halban a víz),csízt, süvöltőt ,fenyőpintyet nem láttam.A Tapó gólyája volt a fő látnivaló!Vidáman röpköd ingázik az állatkert és a fészke között,itt-ott valami élelmet szerez és várja már gondolatban az Afrikában telelő családját.

Néhány téli kép a szombati záporos szivárványos délutánról,a Külső-tóról és a Balatonról:

DSCN1871.JPG

DSCN1897.JPG

DSCN1939.JPG

DSCN1887.JPG

DSCN1894.JPG

DSCN1860.JPG

DSCN1857.JPG

DSCN1845.JPG

DSCN1688.JPG

DSCN1643.JPG

DSCN1650.JPG

DSCN1680.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr225002109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása