Téli Balaton

2010.12.24. 23:55

 Tihanyban jártam ma, az utolsó szabad vízfelületet vettem szemügyre.A kompok járnak még és ez miatt nem fagy be egyenlőre a tihanyi és szántódi rév között egy 100m széles folyosó.Kicsit párás idő volt de szép,igazi téli fények voltak.Több száz,de inkább ezres nagyságrendben voltak a madarak.Bukó és úszó récék,sirályok ,szárcsák,kárókatonák.Nagy és kisbukók,üstökös réce,réti sas színesítette a palettát.A légtérben folyamatosan vadlúd csapatok tüntek fel hol kisebb,hol igen nagy létszámban.Sajnos jobbára a déli oldalon repültek ezért megfigyelésük nehezebb volt.A táplálkozó területükről napközben vissza járnak inni,tollászkodni a Balatonra.

A téli jeges Balaton mindig nagyon tetszett.A jégről egyik következő bejegyzésemben bővebben is írni fogok.A mai képek a kikötő környékén és a révnél készültek.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr822537769

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A természet Karácsonya Tihanynál, tegnap (Blogajánló) 2010.12.25. 09:28:28

“Tihanyban jártam ma, az utolsó szabad vízfelületet vettem szemügyre.A kompok járnak még és ez miatt nem fagy be egyenlőre a tihanyi és szántódi rév között egy 100m széles folyosó.Kicsit párás idő volt de szép,igazi téli fények voltak.Több száz,d...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivcsek · http://abalaton.hu 2010.12.25. 09:49:25

Ismét megkapó bejegyzést tettél közzé!
Ahol tudtam, hírét vittem, így a BalatoniWIW-en:
balatoniwiw.hu/profiles/blogs/a-termeszet-karacsonya
Innen twitteltem is az anyagod:)

Ha látod értelmét és megérzed a közösség Balaton szeretetét csatlakozz hozzánk!
süti beállítások módosítása