Évforduló

2010.11.14. 21:35

 Egy éve indítottam útjára blogomat.Igazából nem szeretnék statisztikát készíteni,inkább csak gyorsan átfutottam a bejegyzések listáját és felidéztem magamban a hozzájuk kapcsolódó élményeket.Köszönettel tartozom olvasóimnak és főleg kommentező olvasóimnak, akik hozzászólásaikkal bíztattak illetve színesítették az oldalt.Cseszneki bejegyzés volt az első,ezért úgy gondoltam 1 év elteltével újra ellátogatok hátha ott repkednek a havasi szürkebegyek,esetleg hajnalmadarak!Sajnos most másfelé jártak ezek a számomra kedves madarak,de sebaj hosszú még a téli szezon.Ami ma és tegnap is inkább tavaszi volt.Öröm hallgatni reggelente a vörösbegyeket,ökörszemeket ahogy énekelnek.Vannak házi rozsdák is a kertben de őket nem hallottam .Szóval nem jártam sikerrel a Bakonyban.Voltam Hárskút,Lókút környékén is de néhány egerész ölyvön és egy nagyobb fenyő rigó csapaton( volt velük pár seregély is) kívül nem láttam sok mindent.A mai képek a blog névadójáról ill. a mai túráról készültek.1.Séd-völgy ma reggel,  2.Benedek-hegy, 3. Cseszneki-vár,  4.Hárskút környékén is óriás bükkösök válnak a fűrészek áldozatává.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr622448928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

binomatic 2010.11.17. 19:43:43

No, hát akkor isten éltesse a blogot!
Minden post-ot elovastam, a születése óta figyelem.
Ennek örömére le is írom, hogy ma reggel 8 óra körül feketerigót hallottam dalolni Veszprémban a buszállomás mögötti óvoda udvarában.

Csabicsek 2010.11.17. 22:15:13

Köszönöm a jókívánságot a blog nevében!
Én is hallottam fekete rigót tegnap is ma is pl.a Lovassy gimi környékén.Ez a tavaszias idő kicsit megzavarta a biológiai órájukat.
süti beállítások módosítása