Érkeznek a téli madárvendégek. Tegnap lesétáltam a Séd-völgybe,de sajnos még minden hol "építkezés folyik".Illetve nem folyik,mert rendkívül nehezen akar elkészülni a milliárdos beruházás.Az hogy aug.20-ra nem készült el egy dolog,de okt.23-ra sem fog az 1000%!A felháborító az,hogy ezen túlzottan senki sem izgatja magát.Talán jövő tavasszal átadják!Én ezt a tesze-toszaságot teljes mértékben a város vezetés gyengeségének tulajdonítom.( az útfelújítások körüli katasztrofális állapotokról és a város bevezető útja mellett kialakult törmelék ,sitt lerakatról nem is beszélve)Ezekért ki a felelős jó lenne megtudni,lenne hozzá néhány keresetlen szavam!20 km-re a parton van egy város úgy hívják Balatonfüred,nem kell messzire menni tehát ha jó példát szeretnének látni.Ha ott tudják értelmesen ,sikeresen meg persze határidőre felhasználni a nehezen előteremtett milliókat,akkor itt mi az akadálya?Valószínű a hozzá nemértés vagy valami más?Na hagyjuk!Elnézést kicsit eltértem a blog jellegétől,de ez már nagyon kikívánkozot belőlem.

Szóval megjöttek a Sédre a hegyi billegetők ,tegnap egy rövid szakaszt jártam be.A Gizella-hotel és a Betekints-szálló között 6 példányt láttam.A bokrosban vörösbegyek,cinegék rigók hangoskodtak.Ma délelőtt kisétáltam nagy őrgébicset keresni.Hamar meg is lett,az évek óta bejáratott területen,most épp a villanyvezetéken ülve találtam meg.Általában 3-4 példány szokott a környéken telelni,persze tisztes távolságra egymástól.Biztos megjönnek majd a többiek is.Közben egy 6-7 tagú füstifecske csapat repült át felettem dél felé gyors tempóban.Kicsit lemaradtak a többiektől de remélhetőleg sikerül a hosszú útjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr182340213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása