Kislődi erdőben

2010.09.19. 22:05

 Ma a Bakony egyik szép településén Kislődön jártam.Újabban a Sobri Jóska Kalandpark (Sobri bakonyi betyár volt) tette ismerté a falut.A kellemetlen időjárás nem sok embert csábított ma a környékre. Az erdei túrát választottam inkább én is.A korábbi viharok jelentős károkat okoztak.Sok fát tövestől csavart ki a vihar.Madarakat keveset láttam, inkább hallottam. Harkályok,cinegék,füzikék jobbára.Hollók is többször megtörték az erdő csendjét,meg persze a szarvas bikák.Délután négykor az erdő királyai megszólaltak az egyik közeli tisztáson én meg majdnem frászt kaptam.Városi gyerek nem mindennap tapasztal ilyet ráadásul egészen közelről.Három különböző helyről jött a hangjuk én meg úgy gondoltam szépen vissza megyek békésebb helyekre (kicsit tartottam tőle nehogy egy vadászpuska eltévedt lövedéke útjába kerüljek).Néhány fotó a mai napról:  1.nem alszom a vizes földön, 2.3.őszi kikerics,  4.imádkozó sáska,  5.a vihar nyomai

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr832308725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása