Ma reggel gyurgyalagokkal kezdődött a napom.A fürdőszoba nyitott ablaka előtt vitorláztak jellegzetes hangjukat hallatva.Jó kezdés! Ki sem kell lépnem a lakásból és ilyen szép madarak jönnek látogatóba hozzánk.A környék hársfáin táboroztak és innét indultak portyázni könnyed,sikló repülésükkel.Úgy 15-en lehettek és jó egy órát itt voltak Veszprém szívében.Lehet ,hogy tovább is de nem tudtam figyelemmel kísérni  őket.Ma a legfeltűnőbb jelenség a füsti fecskék vonulása volt.Veszprémben is és lementem a partra Csopakon és Arácson is mindenfelől minden magasságban füstik jöttek.(molnár fecskét viszont nem láttam)Megszámolni lehetetlenség lett volna még a becslést sem vállalom,nagyon sokan voltak.Kitekertem a révhez is,de "csak" sirályokat és kárókatonákat láttam.

A bejegyzés trackback címe:

https://bakony-balatonbirding.blog.hu/api/trackback/id/tr462291694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása